رفتم به طبیب و گفتمش بیمارم. درمانم چبست از اول شب تا به سحر بیدارم. بر من نگریست

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مهر تو   ز   سینه   رفتنی   نیست

با  یاد تو  و  دیده   خفتنی   نیست

مهری  که بؤد   مرا   به     عشقت

دانستنی   است    گفتنی نیست

                           

رفتم به طبیب گفتمش بیمارم.

 درمانم چبست

از اول شب تا به سحر بیدارم.

بر  من نگریست

نبضم   چو طبیب    دید  گفت   .

گریان     گریان

جز عشق نداری مرضی پندارم.

گو بار توکیست

                  



نظرات شما عزیزان:

وحیدمهدویان از اصفهان
ساعت20:16---1 بهمن 1395

بسیار بسیار زیباست..........

پاسخ:

وحیدجان ممنون و تشکر
-



مریم شهبازی زنجان
ساعت19:40---1 بهمن 1395

با عمل به مطالب ساین شما یک احساس عالی

و متعالی پیدا کرده که دانستنی است

گفتنی نیس اندر سر ما هوای عشقت

هر روز که هست در فزون باد

پاسخ:

خیلی خوشحالیم که سایت ما اثر

مثیت بر شما گذاشته است

موفق تر از قبل یاشید
-



میثم ر...ی
ساعت11:53---1 بهمن 1395

سلام
خیلی زیباست.موفق باشی
به منم سر بزن

پاسخ:

 باتشکر از یازدیدتان جهت تبادل لینگ وب شما را لینک کردم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 فروردين 1397 | 7:8 قبل از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.